czwartek, 16 lutego 2017

Bio-Olejek od Kneipp®


Mam ostatnio bzika na punkcie wyszukiwania naturalnych składników. Dotyczy to przede wszystkim produktów spożywczych, jakie na co dzień kupuję. Czytam składy etykiety przyglądam się wszystkiemu, nie żebym była jakaś total eko ale staram się aby to co jem "nie świeciło w ciemnościach". Jeśli staram się odżywiać w miarę rozsądnie i zdrowo, to muszę również patrzeć na to, co ląduje w moim koszyku również pod względem kosmetycznym. Pod tym względem Kneipp® mnie nigdy nie zawodzi i zawsze znajdę w ich kosmetykach naturalne składniki. Dziś chcę przedstawić Wam najlepszy kosmetyk tej firmy, który zdobył serca wielu kobiet na całym świecie i został okrzyknięty bestsellerem.  Czy u mnie również się sprawdził? Dowiecie się czytając dalej.





Biokosmetyki – Kneipp® BIO-Olejek do ciała

Kneipp® BIO-Olejek do ciała jest kosmetykiem naturalnym najwyższego stopnia certyfikacji. Składa się w 100% z olejkόw naturalnych, jak np. olejku z krokosza czy oliwy z oliwek pochodzących z kontrolowanych, ekologicznych upraw. Receptura pozwala firmie Kneipp na powrόt do korzeni. W tym sprawdzonym domowym środku zjednoczyliśmy czystą siłę natury w wysokiej jakości pielęgnacji specjalnej.

Nasze Biokosmetyki Kneipp zaspokajają wiele potrzeb zrόwnoważonej pielęgnacji i wielostronnego zastosowania. Pielęgnują suchą skόrę na całym ciele i regenerują tkankę bliznowatą i rozstępy.

Dzieje się tak, ponieważ wartościowy olejek grejpfrutowy pobudza przemianę materii w skόrze i wspomaga tym samym jej odnowę. Takie działanie w połączeniu z działaniem ochronnym oliwy z oliwek i olejku z krokosza powoduje, że ten olejek jest czymś szczegόlnym. Nagrodą za jego używanie jest aksamitnie gładka skόra, ponieważ Kneipp® BIO-Olejek do ciała zaopatruje ją w esencjalne substancje odżywcze. Połączenie czysto naturalnych olejkόw, bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe, czynią z BIO-Olejku firmy Kneipp idealny kosmetyk towarzyszący w każdej sytuacji życiowej. Czy skόra młoda czy dojrzała – poprawiona elastyczność każdemu podaruje cudownie uczucie zadbania. Świeży i lekki zapach grejpfruta podkreśla działanie odświeżające i ożywiające.

Kneipp® BIO-Olejek do ciała :
  • szybko się wchłania
  • poprawia elastyczność skόry
  • ujędrnia i wygładza skόrę
  • zapewnia długotrwałe uczucie gładkiej i miękkiej skόry


Jakiś czas temu na blogu pod jednym z wpisów dotyczących olejków od Kneipp® napisałam, że chciałabym by w moje ręce wpadł bio-olejek. I tak się stało pod koniec grudnia. Od tego czasu leżał sobie na półce i zabierałam się do niego jak pies do jeża, a nie bo mam jeszcze tamten, a nie bo mam jeszcze to masło do ciała i ten otwarty balsam i kolejnych kilka w kolejności. Ale robiąc zdjęcia otworzyłam go i poczułam piękny zapach grejpfruta - słodkawy, a zarazem orzeźwiający i przepadłam. wszystkie inne balsamy przestały istnieć, a ja po każdej kąpieli wcierałam w siebie cudny olejek rozkoszując się jego zapachem. Zużyłam już prawie cały i boje się dnia kiedy się skończy i będę musiała wrócić do masła kakaowego czy innych balsamów które są na półce. Po miesiacu stosowania zostało mi w butelce jakieś dwa centymetry olejku do dna, więc można powiedzieć, że produkt jest bardzo wydajny. Nie uczula, nie podrażnia i nadaje się do każdego rodzaju skóry w szczególności tej podatnej na rozstępy, mającej już rozstępy, przesuszonej i mocno zniszczonej. Nadają się również dla kobiet w ciąży, ponieważ produkt jest w 100% naturalny i nie zaszkodzi ani Wam ani maluszkowi którego macie w sobie. Moje łydki wreszcie nie są suche jak wiór, a rozstępy które pojawiły się u mnie bardzo dawno kiedy w szkole podstawowej rosłam na potęgę, jakby zbladły i są mniej widoczne. Wraz z arganowym olejkiem, jest to mój ulubieniec pod względem zapachu oraz składu jaki posiadają. Szczerze polecam wszystkim ten olejek. Znajdziecie go w drogeriach Hebe, SuperPharm oraz w wybranych Rossmannach. Cena tego cudu to niecałe 30 zł, ale bardzo często pojawiają się promocje, wystarczy być cierpliwym. 





6 komentarzy:

  1. Jakoś ostatnio rzadko sięgam po olejki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest, też go lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego olejku akurat nie znam, ale niedawno używałam olejku Kneipp w wersji Tajemnica Piękna, polecam serdecznie, pachnie super. A kilka dni temu zamówiłam sobie zestaw 6 olejków do kąpieli :) Kosmetyki Kneipp to moje niedawne odkrycie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z naturalnych sposobów pielęgnacji zdrowia i urody polecam wodę z filtra redox fitaqua - woda ta pomaga utrzymać organizm w dobrej kondycji m.in. zwalczając negatywne działanie wolnych rodników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam olejek tego typu, ale innej firmy i muszę powiedzieć, że rzeczywiście działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne inspiracje i ciekawie prowadzony blog tak trzymac ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...