poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Ojj takkk Złotko




Jak to mówiła moja mama - do złota trzeba dojrzeć. Ja kiedyś nie wyobrażałam sobie złota w postaci biżuteri, jesli już to w kolorze białym ale nigdy w naturalnym odcieniu. Teraz większość mojej biżuterii jest złota i srebro odeszło na drugi plan. Oczywiście złoty zegarek czy naszyjnik z karmą to must have każdej szanującej się blogerki. A co jeśli chcemy mieć złotą biżuterię na paznokciach?




Jak to mówią nie każde złoto co się świeci i tak jest właśnie w tym przypadku. Mimo iż lubię złote dodatki to jakoś nie wyobrażam sobie złotych paznokci w jednolitym kolorze. Postanowiłam połąćzyć złoty pyłek z mocną miętą i nieskazitelną bielą. Choć oba kolory są bardzo lekkie i zwiewne, to złoty piłek i dżecik dodały pazura i idealnie wpasowały się w klimaty bardziej cięższe i egzotyczne. Taka trochę India mi wyszła. 



Sam pomysł w sobie był fajny, ale ja jakoś nie mogę się przekonać do tego zdobienia. Sama nie wiem, chyba jeszcze nie dorosłam do złota w takiej postaci. Coś mi jakoś nie pasuje, to chyba nie moje kolory i nie mój styl. 


Do zrobienia mani użyłam:

- lakieru hybrydowego 3w1 w kolorze białym od EM Nail
- lakieru hybrydowego 3w1 w kolorze mięty
- złotego pyłku od EM Nails
- topu No Wipe od Semilac ( na palcu na którym znajduje się pyłek)
- samoprzylepne dżety ( ćwieki) od MissLyn


A Wy co sądzicie o tym zdobieniu


9 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie :) Ja zamiast pyłków używam złotego brokatowego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. turkus ze złotem fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt, ja mam syrenkowy pyłek i złotą hybrydę semilac gold disco. widać, że w różny sposób można uzyskać podobny efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak średnio za złotem przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne! :D chociaż ja wolę srebrne dodatki niż złote :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, faktycznie piękne! Aż mi się zachciało paznokci w kolorze nude z jednym złotym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paznokcie, złotko wygląda bardzo ładnie. Kiedys miałam złoty efekt syrenki, suuuper

    OdpowiedzUsuń
  8. A słyszeliście o wegańskich kosmetykach? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...