czwartek, 12 maja 2016

Nowości w Drogeriach Natura- makijaż idealny


Nowości,  nowości kuszą mnie jak jasna cholera. Od dziś w Drogeriach Natura możecie dostać kredki do konturowania twarzy Marki KOBO. Korciło mnie na takie cudo od dawna, ale do tej pory nie były powszechnie dostępne. Bankowo spróbuję konturowania za pomocą tych zabawek. Aż miło wypróbować nowy sposób wykonywania makijażu tak niskim kosztem. Trzy kredki każda przeznaczona do innej czynności, rozświetlania, modnego teraz sculptingu lub klasycznego mniej dramatycznego konturowania. Zapowiada się fajnie.


KOBO Professional FACE CONTOUR STICK
Trzy kredki do rozjaśniania, konturowania i modelowania owalu twarzy. Wygodne w aplikacji, posiadają mechanizm wykręcana 
i nie wymagają strugania.

Waga 3 g. Cena 19,99 zł
1 HIGHLIGHTING - Kredka przeznaczona do rozjaśniania, rozświetlania twarzy. 
2 SHADING - Kredka do konturowania, nadaje cerze koloryt oraz pomaga stworzyć cienie wyszczuplające kształt twarzy. 
3 SCULPTING - Kredka przeznaczona do modelowania owalu twarzy i jej optycznego wyszczuplenia.



Ale to nie wszystko w Naturach dostaniecie też dwustronne kredki do konturowania Sensique, dostępne w dwóch opcjach rozświetlacza w odcieniu szampańskim i w odcieniu różu. To to już hit w urlopowej kosmetyczce - jeden kosmetyk zajmujący mniej miejsca w bagażu 



Sensique DUO CONTOUR STICK
Dwustronna kredka do konturowania. Wygodna w użyciu, pozwala wymodelować kształt twarzy i udoskonalić jej owal.
Waga 3,6 g. Cena 12,99


Dajce mi znać czy też kuszą was takie zabawki i czy chcecie poznać opinię na ich temat- jak będzie trzeba już się o to postaram byście miały okazję o tym poczytać. 
 W weekend finalnie zabieram się za zrobienie tony zdjęć do postów i mam nadzieję, że uda mi się spłodzić dla was trochę treści do poczytania. Nazbierało mi się sporo zaległości w temacie kosmetycznych zabawek. Przyczyną ciszy była zmiana trybu życia. Nowa praca nowe obowiązki i całkowity rozpiździelnik w dotychczasowej rutynie.
Powoli zaczynam się ogarniać więc mam w planie wielki Come Back i mnóstwo postów.


5 komentarzy:

  1. Widziałam te kredki i jestem strasznie ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad kredkami. Szczególnie nad jasną i tą średnią w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że wypuścili takie na rynek : )

    OdpowiedzUsuń
  4. No no powiem Ci że ciekawie się prezentują :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki z Kobo, szczególnie na letni, mokry makijaż, fajnie się zapowiadają :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...