poniedziałek, 27 lipca 2015

Pazurowe szaleństwo




Gdy nosiłam te paznokcie nie było osoby która nie zwróciłaby na nie uwagi. Kto by pomyślał, że zabawa gąbką i czarny stempel wywołają takie reakcje.
Nie powiem nie było lekko, ale każda z nas lubi raz na jakiś czas zaszaleć i poświęcić nieco więcej czasu swoim paznokciom.

W ruch poszły zapomniane lakiery oraz płytka do zdobień BP-41 z www.bornprettystore.com



Użyłam:
Bazowego białego lakieru My Secret
Żółtego lakieru Manhattan
Turkusowego lakieru do zdobień Sensique
Czarnego lakieru do wykonania stempli z Wibo
Płytki BP-41 widocznej na powyższym zdjęciu

Najgorszym elementem wykonania zdobienia było usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni skórek, w takich chwilach nabieram ochotę na zakup preparatu peel off do zabezpieczenia tej przestrzeni.
Po raz kolejny też cierpię na mega przerost skórek i ich wysuszenie mimo stosowania preparatów nawilżających i sukcesywnego wycinania skórek co 3 dzień, nie wiem co mi tam się dzieje ale rosną jak nie wiem co.. szkoda, że włosy ani paznokcie tak szybko mi nie rosną...

Jestem ciekawa co myślicie o moich pazurach. Dajcie proszę znać.


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdobienie :) świetnie wycieniowałaś kolory ze sobą, a czarny wzorek dodaje pazura Twoim paznokciom :p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienie ;) dobór kolorów i wzór bardzo mi się podoba :) też muszę wypróbować pionowy gradient, bo nigdy tego nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetne mani :) Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobienie, ja mam takk małe paznokcie , że trudno na nich coś zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne paznokcie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow;) skojarzyło mi się z jakimiś egzotycznymi wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło :) Moje paznokcie wczoraj zwróciły uwagę pielęgniarki która robiła zastrzyk bratu ;) Miałam neonową czerwień i pomarańcz i czarne stemple :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...