czwartek, 2 kwietnia 2015

Kwietniowy Grad Nagród KONKURS

Pogoda z pewnością nas nie rozpieszcza, a ja o dziwo mimo takiej aury jestem w wyjątkowo dobrym nastroju, dlatego też postanowiłam zbombardować was dla odmiany czymś innymi niż gradowe grudki. Postanowiłam popracować nad waszymi nastrojami oferując wam skromną marchewkę na kiju. Ponoć zawsze się sprawdza, więc warto spróbować. Dziś osaczę was dwoma konkursami skupionymi wokół makijażu mineralnego, którego jestem szczerą fanką.

Może na dobrą sprawę tą falą pozytywnej energii obudzimy wiosnę na dobre, bo póki co  danie główne serwowane tuż za oknem przypomina nieco chłodnik litewski.

Dzisiejszy post ma na celu poinformować was o tym co dzieje się obecnie na naszym fanpage.
Umożliwiamy wam szansę zdobycia flattopu Pixie Cosmetics oraz wybranego przez was produktu z asortymentu Ecolore. Iście mineralne nagrody, o które moim zdaniem warto zawalczyć.
Aby wziąć udział w aktualnych konkursach odwiedź nasze Fanpage.
Aby ułatwić wam poszukiwanie postów konkursowych  podam wam poniżej linki do każdego z nich.
Mam nadzieję, że aktualne zabawy przyniosą wam masę radości 

Konkurs Pixie Cosmetics KLIK
Konkurs Ecolore KLIK

2 komentarze:

  1. Oo wspaniała szansa na zgarnięcie świetnych produktów !

    OdpowiedzUsuń
  2. udział w konkursie z pędzelkiem z chęcią wezmę, a nóż się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...