poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Marble na paznokciach bez użycia wody



Zapewne znacie metodę marble nails  która polega na mieszaniu kolorów lakierów na tafli wody. Efekty jakie daje są przecudowne, ja niestety nie mam do tego ani cierpliwości ani chyba dobrej ręki. Zazwyczaj zawsze brudzę wszystko na około a na paznokciu wychodzi niezły sajgon nie nadający się nawet do wyjścia po bułki w dresie. Na szczęście są inne metody na wyczarowanie pięknych wzorków na paznokciach - stemple. Stemplowanie pojawiło się od niedawna na blogu. ale na pewno nie ostatni. Ta metoda to wspaniałe dopełnienie manicuru aby dodać mu fantazji. Nie trzeba do tego talentu plastycznego, jedynie płytka stempel i napigmentowany lakier.




Dziś chcę Wam przedstawić płytkę z Born Pretty Store która mnie urzekła jednym ze swoich wzorów przypominających marblowanie - jest to płytka BP-L005. Poniżej wszystkie jej wzorki - jełśli chcecie mogę zrobić odbitki wszystkich wzorów na kartce. Podzielcie się tym w komentarzach pod postem czy jesteście zainteresowane.




Ale przejdźmy do wzoru który mnie zauroczył (jest to wzór w środkowym rzędzie drugi od prawej strony). Niby niepozorny a daje tak piękny efekt. 



Tak jak już wcześniej pisałam stempelki na paznokciach to bardzo łatwa i urodziwa forma ozdabiania paznokci. Czym częściej robię paznokcie tym bardziej chcę na nich wzroków. Ostatnio nie mogę się opanować i muszę coś nastemplować. Taka już moja natura stemplomaniaczki.


Do zrobienia paznokci użyłam:

- odżywki Eveline 8w1 jako baza
- lakieru Sally Hansen Miracle Gel 240 B Girl
- lakieru Avon Gel Finish Marine Blue
-wzoru z płytki BPS L005
- topu Sally Hansen Miracle Gel











15 komentarzy:

  1. Top SH Miracle Gel niestety nie nadaje się do stempli, bo lubi je rozmazywać... co niestety też widać u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety jest niefajny do wzorów :) Jakie polecasz topy?

      Usuń
  2. Czy mogłabyś pokazać jak dokładnie wygląda proces stemplowania paznokci? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jeśli chcecie wykonam małego tutka przy najbliższej okazji :)

      Usuń
  3. o jak ładnie to wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem ciekawa procesu stemplowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stemplowanie paznokci :) Łatwy sposób aplikacji i efekty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny efekt, chciala bym miec takie stempelki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja muszę się nauczyć stemplować w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętna na krok po kroku jak się stempluje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam stempelki ale stacjonarnie nigdzie nie ma takich blaszek, bede musiala w koncu zamowic :)
    cudny ten wzor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie dostałaś płytkę i stempelek? Bo nigdzie nie mogę dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie linki są w poście :) Stempelek kupiłam na Aliexpress a płytki są z Born Pretty Store

      Usuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...