wtorek, 10 marca 2015

Nabytki ostatnich dni oraz KONKURS REALASH

Dziś tak na luzie informacyjnie o tym co nowego u mnie i w moich zbiorach. 
Poniedziałek był dniem pełnym niespodzianek. Zaczynając na upominku z okazji Dnia Kobiet od drogerii Rossman kończąc na nowościach z drogerii Natura.
Tak powinny wyglądać wszystkie poniedziałki. Odrobina radości nikomu w końcu nie zaszkodzi.



 Rossmann to mistrz pakowania upominków, nawet największy drobiazg zyskuje wartość sentymentalną zapakowany z sercem. W ramach zapowiedzi szykuję dla was post z moimi ulubionymi produktami Isana. Czyli niskobudżetowy post, dla oszczędnych.


Nowości z drogerii Natura to moje małe oczko w głowie - za sprawą nowych neonowych cieni KOBO. Dziś testuję Beauty Eliksir oraz korektory MySecret. Lubię obie marki za niskie ceny i zaskakującą jakość- zobaczymy jak będzie tym razem. W tym tygodniu z pewnością obadacie swatche cieni!



A z miłych rzeczy mam dla was niespodziankę. Moją ukochaną odżywkę Realash.
Doszłam do wniosku, że i wy musicie wypróbować nową formułę odżywki. 
Ilość komplementów na temat moich rzęs objaśnia sprawę- to działa!
Szczegóły konkursu znajdziecie TUTAJ

Wracam do obowiązków. W tym tygodniu czeka mnie duuużo pracy pozablogowej, jednak postaram się was nie zaniedbywać.

6 komentarzy:

  1. świetne nowości i jakie kolorki cieni z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny miałaś poniedziałek. A kolorki cieni faktycznie robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak Rossmann potrafi pakować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę jakie szalone kolory wypuściło kobo ;) Jestem ciekawa co z nich wykombinujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych korektorów z mysecret. Będzie jakaś recenzja?

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie z KOBO skradły mi serducho <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...