czwartek, 8 stycznia 2015

Noworoczny konkurs z Embryolisse

Nowy rok trzeba zacząć z pompą ! 
Dlatego mamy dla was mały Konkurs. 

Do wygrania dwa kremy Embryolisse Laboratoires, Lait - Creme Concentre 

twarz, embryolisse, krem nawilżający, hipoalergiczny krem nawilżający, wygraj krem, konkurs, rozdanie, giveaway



Embryolisse Lait Creme Concentre to krem odżywczo nawilżający do wszystkich rodzajów skóry.
Idealny produkt pielęgnacyjny – dobrze strzeżony sekret urody paryżanek, od wielu dekad uwielbiany przez dermatologów: stanowi połączenie składników pochodzenia naturalnego o udowodnionych właściwościach pielęgnacyjnych oraz niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin. Substancje czynne: olejek zmiękczający oraz składniki pochodzenia naturalnego: masło karité, wosk pszczeli, aloe vera i proteiny soi. 

Skład




Aqua. paraffinum liquidum. stearic acid. glyceryl stearate. triethanolamine. cera alba. cetyl palmitate. butyrospermum parkii. steareth-10, polyacrylamide c13-14 isoparaffin, laureth-7. propylene glycol, hydrolyzed soy protein, aloe barbadensis. 1,2-hexanediol, caprylyl glycol. tropolone. parfum

Działanie

Krem dostarcza skórze wszystkich niezbędnych składników odżywczych oraz wodę niezbędną dla jej równowagi, odnawia barierę hydro-lipidową naskórka, która chroni skórę przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi oraz przyspiesza proces odnowy komórkowej. Nawilżona, odżywiona i zregenerowana skóra odzyskuje elastyczność i staje się jędrna, gładka i niezwykle miękka. Wszystkie oznaki wysuszenia i dyskomfortu znikają, a kremowa konsystencja pozostawia satynowe wykończenie nawet na suchej skórze.

Aby zawalczyć o jedną z nagród:
Musisz polubić nasze Fanpage : KOSMETYCZNE REMEDIUM
Oraz Fanpage fundatora nagród: EMBRYOLISSE
Będzie nam bardzo miło jeśli zaobserwujecie bloga.
Udostępnić na swoim profilu na Facebooku informację o konkursie. KLIK
Pod tym postem podać nazwę użytkownika  (imię oraz nazwisko) pod jakim bierzesz udział w rozdaniu.
Napiszcie nam również co postanowiłyście zmienić w Nowym Roku.


Czas trwania rozdania : 8 stycznia 2015- 30 stycznia 2015
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni roboczych od terminu zakończenia rozdania na naszym blogu. Dlatego zachęcamy do śledzenia naszych poczynań, ponieważ informacja o zwycięzcach zostanie opublikowana w jednym z regularnych postów.
Po ogłoszeniu wyników rozdania poczekamy na wasze dane do wysyłki nie dłużej niż 5 dni roboczych. Jeśli zwycięzca nie zgłosi się po odbiór nagrody w tym czasie wytypujemy zwycięzcę ponownie.
Życzymy powodzenia! I czekamy na wasze zgłoszenia

54 komentarze:

  1. Obserwuję jako Urszula Nowakowska
    Na fb lubię jako Urszula Alicja Nowakowska ;)

    Co chcę zmienić w Nowym Roku? Będę obleśnie banalna! Chcę schudnąć.. Co roku sobie to obiecuję. Kiedyś nawet powiesiłam nad biurkiem kartkę : OD JUTRA SIĘ ODCHUDZAM! No i siadam wieczorem do książek, patrze na kartkę i mówię: No to musze zjeść dziś wszystkie słodycze, żeby mnie jutro nie kusiły... I tak dzień w dzień.. Próbowałam nawet smarować brzuch ludwikiem ;d Podobno zwalcza tłuszcz.. Dementuję te plotkę! Nic nie zwalcza! Opona jak była tak jest.. I teraz tak myślę.. Może by tak mniej słodyczy i ziemniaków?.. Tylko, że ze mnie kartoflak jakich mało... Ziemniaczki, kopytka, kluseczki... Hulaj Ula, dietetyka nie ma! Może nawet zacznę ćwiczyć? Hmm.. Chyba nie zejdę na hercszlag od paru przysiadów? Na pewno nie! Tak od dziś dieta i ćwiczenia... To cholernie niesprawiedliwe! Inni mają a ja musze na to popracować! Łaj? Chyba jak rozdawali piękne ciało to stałam w kolejce do klopa ;/ No ale Ula dzielna kobieta, zepnie poślady i w lato pokaże takie ciało, że im wszystkim gacie spadną! O! taka sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję: mauueSt
    FB x2: Anita Stańczak
    udostępnienie: https://www.facebook.com/anita.stanczak.3/posts/831847886877893?pnref=story

    Po pierwsze: taka gadanina, że postanowienia noworoczne, "chcę schudnąć", "rzucić palenie" etc to są tylko Nasze słowa.
    Jestem tego zdania, że na zmiany nie trzeba czekać do 1,10,15, czy 4 stycznia jeżeli chce się zmian to zaczyna się je W TYM MOMENCIE ! chcesz schudnąć? następnego dnia z rana wrzucasz na śniadanie coś co da sytość np owsiankę zamiast jakiejkolwiek kanapki bo przecież dziś przechodzę na dietę i muszę z rana zjeść coś "lekkiego" lecz nie przemyślanego, chcę schudnąć - zaczynam ćwiczyć już DZIŚ, TERAZ. Nie czekam na poniedziałek albo od niedzieli - nie, jest albo teraz albo te postanowienia zaczynają się odkładać w czasie.
    Rzucanie palenia taki wieczny postulat - ja paliłam 6 lat, a obecnie mam 24 lata nadszedł okres Wielkanocny gdzie mamy 40 dni aby coś sobie postanowić i np nie jeść mięsa czy słodyczy ja postawiłam te "40 dni" na to, że nie będę palić i wiesz co? WYTRWAŁAM 40 dni bez papierosa i trwa to już 3 rok i jestem z siebie dumna bo w końcu nie pachnę jak popielniczka, poprawiła się cera i nie śmierdzą mi dłonie! <3
    Pierwsze moje takie rzeczywiste postanowienie to kompletny minimalizm kosmetyczny! Widzę po moich półkach, szafkach, że mam tego za dużo i tak naprawdę większa połowa moich chciejstw to wyrzucanie pieniędzy w błoto bo raz coś użyję nie przypasuje mi i ten dany produkt leży całe miesiące, a nawet lata i później zwyczajnie to wyrzucam. Dlatego od teraz właśnie kupuję tylko to co jest mi niezbędne, zakupy kosmetyczne pierwszej potrzeby, 1 konkretny podkład, a nie 8 różnych bo trzeba przetestować, cała masa cieni kiedy tak naprawdę potrzebne są mi dwie palety jedna w beżach, a druga do smoky (wyrapiastych kolorów nie używam więc PO CO to?!)
    Po drugie - kurs wizażu chociaż jestem totalnie za paznokciami to widzę po sobie jak bardzo zagłębiłam się w świat makijażu, wolę kupić książkę do makijażu np. moja ostatnia "Makijaż z Katosu" niż np wydać na jakieś pierdoły w drogerii, które rzucę gdzieś w kąt albo porozdaje.
    W tym Nowym Roku życzę sobie przede wszystkim determinacji do działania, motywacji, inspiracji, może rozkręcenia własnej drogerii internetowej, której pomysł chodzi za mną już od 6-7 miesięcy, ukończenia upragnionej resocjalizacji i pracy w tym kierunku mogę pracować za jakieś grosze jako stażystka ale CHCĘ to robić.
    Tak więc TAK takie są moje cele w tym jakże świeżym 2015 roku.


    Pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aaaa....i postanowiłam...nie mieć postanowień, przestać "pracować" miękkim sercem na twardą doopę i uporządkować sprawy majątkowe, które mi się pokomplikowały

      Usuń
  4. Obserwuję bloga i na fb jako Monika Godlewska
    W nowym roku postanowiłam być dla siebie dobra :), odrobina zdrowego egoizmu nikomu nie zaszkodziła :) Chciałabym też powrócić do regularnego biegania. Zobaczymy czy uda się...
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/monikagodl/posts/10205740538462858

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Patrycja Kurczak
    Na fb lubie i udostepniam jako Patrycja Karbowska-Dorosz

    W Nowym Roku chciałabym się więcej uśmiechać. Myślę, że robimy to zdecydowanie zbyt rzadko. I w ramach lepszego świata i lepszej siebie - uśmiechajmy się więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje jako moda na opak
    lubie jako fashionlook /iwona kowalczyk
    udostępniłam na swoim fb : fashionlook

    w 2015 postanowiłam bardziej pomagać innym w ub roku inni pomagali mi . uważam że świat nie powinien kręcić się tylko w koło w nas

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Magda Pietuszyńska. Udostępniam i lubię również jako Magda Pietuszyńska :)
    Moje noworoczne postanowienia? Postanowiłam stawic im czoło za rok i się grzecznie z nimi pożegnać do następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ona fanpage jako Zdzisława Imianowska
    udostępnienie na fb tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/765817023504480
    e-mail rybkazg2@wp.pl
    W Nowym Roku pragnę jeszcze więcej czasu spędzać z synkiem i nauczyć się nie odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie na fb i udostepniłam jako Izabela Rogala
    Obserwuje blog Izabela Rx.

    W Nowym Roku mam zamiar byc bardziej wredna przebiegła, nie zależna kobietka, mocno stąpająca po ziemii. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Róża Pyszka
    Lubię na fb jako Róża Pyszka
    Udostępniam na fb https://www.facebook.com/roza.pyszka/posts/793663810708130?pnref=story

    A w Nowym Roku postanowiłam być szczęśliwa, tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Kasia Rosol
    Lubię na Fb jako Kasia Rosół
    Udostępniłam na fb ; https://www.facebook.com/rosolkasia/posts/596144767196251?pnref=story


    W Nowym Roku mam zamiar oduczyć mojego męża palenia , na razie jest na etapie tabletek , a gdy on rzuci ja też przestanę :) . I jak na razie jestem dobrej myśli . Także dzielnie mu kibicuję .

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Pogodowa
    a o postanowieniach to wolę się nie wypowiadać bo zawsze psu w dupę ;/ a to że się odchudzę, że będę milsza, że zacznę dbać o włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Anna Zierold
    lubię ona fanpage jako Anna Zierold
    udostępnienie na fb tak https://www.facebook.com/azierold1/posts/829737703731988?pnref=story
    e-mail azierold@wp.pl
    W Nowym Roku pragnę więcej ćwiczyć i chodzić na aerobic wodny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję i lubię na FB jako Elżbieta Trocewicz
    udostępnienie na FB https://www.facebook.com/elzbieta.trocewicz/posts/622254684568039?pnref=story
    e-mail etrocewicz@wp.pl
    W Nowym Roku postanowiłam nieco schudnąć i systematycznie gimnastykować się, by wzmocnić mięśnie i kręgosłup ( na razie zero realizacji ;), więc w dalszym etapie postanawiam, to co postanowiłam, rzetelnie realizować :) Z innej beczki - może jakiś mały remont w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. FB Barbara Strojniak
    Obserwuję jako: Barbara S

    Co rok, a raczej koniec roku i szykuję postanowienia. Zawsze ich było wiele, a to schudnąć, a to przestać palić, czy też nie wydawać pieniędzy na pierdoły, czy 50ty z kolei lakier do paznokci. I czasem wytrzymywałam dłużej, czasem krócej, ale zawsze postanowienia upadały. W tym roku postanowiłam sobie realny cel. Cel, który wiem, że jestem w stanie spełnić.
    Moje noworoczne postanowienie to więcej się uśmiechać, ot tak po prostu, cieszyć się z drobnostek dnia codziennego, lubując każdą maleńką rzecz, która sprawi mi radość. Dzielić się szczęściem i uśmiechem z bliskimi, z rodziną, a nawet z obcymi ludźmi spotkanymi czy to na spacerze czy w drodze do pracy.
    Napiszcie nam również co postanowiłyście zmienić w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję Krystyna Smuga
    FB Krystyna Smuga
    Udostępnione https://www.facebook.com/krystyna.smuga/posts/885429484830276?pnref=story
    Moje postanowienie na ten rok to więcej czasu poświęcić sobie, kosmetyka, wycieczki, spacery, rower, plotki i kawa z koleżanką albo leżenie i o niebieskich migdałach myślenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na FB Udostepnilam i polubiłam jako Beata Grzegorczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział, lubię jako Anna Bal, udostępniam też ;)
    obserwuję jako Anna Bal
    link do udost: https://www.facebook.com/anna.bal.169/posts/1770852353138875
    Nie mam postanowień, to banał, co roku wygłaszany.. Jak ktoś chce schudnąć, to schudnie, chce znaleźć pracę, to zrobi wszystko, żeby ją mieć. No, a ja chcę być szczęsliwa i tyle, będę robić wszystko, żeby tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  19. FB: Natalia Witka
    Obserwuje jako Natalia Witka ;)
    Postanowilam byc szczesliwa! :D zmienic towarzystwo, wyrzucic tych, przy ktorych nie czuję się sobą.. a znaleźć dobrych, prawdziwych znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fb Karolina Wiśniewska
    Postanowienie zmienić męża- albo jego negatywne cechy zostaną przez niego zmienione albo ja go zmienię na inny model :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako Ewelina wójcik, na fanpage lubię jako Ewelina Wójcik. W nowym roku chciałabym zmienić pielęgnacje swojej twarzy bo mam problem z trądzikiem :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Anita Samojednik14 stycznia 2015 12:41

    W tym roku postanowiłam przestać sobie i innym szkodzić :-)A mianowicie jak czuje że mój poziom nerwu sięga zenitu ,zamykam oczy ,biorę wdech i liczę do 20 stu,bo do 10 ciu nie pomaga :-) A papierosy rzuciłam już 3 miesiące temu :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje jako Anna Napierała...... w tym roku otworzyłam moja małą firemke,,,więc postanowiłam sobie w tym roku że nie dam się konkurencji...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie wypróbuję te kremy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba fanpage lubię jako Elżbieta Świtulska
    Obserwuję jako lizzie
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1005737439454862?pnref=story

    Chcę odbudować formę na lato,
    By nie być grubą ani garbatą.
    Zimą siedziałam przy biurku wiecznie,
    Wiosna potrzeba ruchu koniecznie!
    Długie godziny w jednej pozycji
    Spowodowały rozkład kondycji.
    Biodra obrosły dziwnym tłuszczykiem,
    Mój mąż przede mną ucieka z krzykiem,
    Spodnie zrobiły się ciut za małe,
    Więc obiecuję ćwiczyć z zapałem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję i lubię jako Ada Łozowska

    Postanowiłam, że odnajdę wreszcie magiczną krainę, która pochłania moje skarpetki... Zawsze tylko jedną z pary...

    OdpowiedzUsuń
  27. na facebooku obserwuje jako Kasia Cubała
    na blogu jako Katarzyna Cubała

    Co postanowiłam, przede wszystkim nie stawiac sobie celi- że cos ma być tak i już. Postanowiłam zmienić podejście do siebie, spojrzeć inaczej, skoro nie mogę mieć idealnych włosów, idealnej cery, czy idealnej figury- a robiłam naprawdę dużo. To może czas uwierzyć w siebie, że taka jaka jestem tez jestem piękna. Skoro mąż mówi uśmiechnij się, zamiast się zadręczać oklapniętymi włosami, załóż dres i tak będziesz mi się podobała. To i ja postanowiłam uwierzyć, że taka jaka jestem też jestem ok i nie chować się już przed światem realnym. Ale schudnąć i tak będę chciała;) A co tam trochę sportu nikomu nie zaszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: r.helt
    Lubię na fb jako Krystyna H
    Moje postanowienia zawsze biorą w łeb, bo jestem niewytrwała w tym co robię, więc w tym roku postanowiłam, że nic nie postanowię, niech życie toczy się według własnego planu a ja będę solidna w tym co będę robiła.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Ania Firszt
    Lubię na Fb jako Anna Firszt
    Moje postanowienie (mam nadzieję ,że uda mi się) pare kilosków się pozbyć,bardziej zadbać o swoją skórę (ostatnio ją traktowałam po macoszemu) i postawić na zdrowy tryb życia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Kasia Rosol
    Lubię na Fb jako Kasia Rosół
    Moje postanowienie to ( pewnie nie będę wyjątkiem ) troszkę zrzucić zbędnego balastu , które troszkę mi ciąży . Mam nadzieje , że mi sie uda . Cały rok przede mną przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako magdalena switala
    Lubię na Fb jako swita77

    W nowym roku postanowiłam mniej przejmować się kompleksami a bardziej cieszyć życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje bloga jako AgnieszkaW, a na FB jako Agnieszka Wójcik
    W nowym roku postanowilam rzucuc palenie i w koncu zadbac o siebie. Miejmy nadzieje ze tym razem mi sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Dagmara W.
    Właściwie to nie mam co zmieniać. Jest super i niech tak pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W Nowym Roku nie chcę schudnąć, nie rzucę palenia bo nie palę, nie ograniczę pojemności mojej kosmetyczki.
    Ja tak naprawdę nie mam postanowień.. chciałabym jedynie wrócić do dawnej równowagi po stracie ciąży.. żeby wszystko było jak dawniej abym to ja była tą dawną JA.. cholera żeby wszystko nabrało znów tych samych barw o to będę się starać.


    Obs. ilona siok
    fb: Ilona Młynarczuk

    OdpowiedzUsuń
  35. Obesrwuję Katarzyna Wierzba
    FB Kasia Wierzba
    W nowym roku postanowilam iść wreszcie do przodu,nie cofac sie i nie rozpamiętywac przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie rok 2015 będzie rokiem zmian…
    Co roku wyznaczam sobie coraz to nowsze cele, uparcie do nich dążąc. Pamiętam jak jeszcze do niedawna ważyłam 18kg więcej, a odbicie w lustrze wywoływało tylko łzy w oczach, teraz dzięki samozaparciu, ciężkiej walki pokochałam sport, swoje ciało, pot, ból nóg i piekące płuca, ten moment kiedy zakładam buty biegnę i czas staje w miejscu, jestem tylko ja, muzyka i trasa. Naprawdę, było warto, zmotywowałam dzięki temu moją przyjaciółkę która z początku mi zazdrościła, a dzięki moim namową i oczywiście swojej ciężkiej pracy schudła już 20kg! Tak bardzo wkręciłam się w ten cały sport i zdrowy tryb życia że nadszedł dzień kiedy powiedziałam sobie, ‘chyba pora na maraton’, niestety, podczas treningu przydarzyła mi się kontuzja i musiałam zrezygnować, ból niesamowity, nie nogi ale serca, postawiłam sobie cel i nie udało się, jednak w tym roku nie odpuszczę! Mam 365 dni więc z pewnością dam radę :) W tym roku postawiłam również na spełnianie swoich marzeń, od długiego czasu szukałam siebie i swojego miejsca w świecie, kształcę się na kierunku kosmetycznym jednak dla mnie to mało, pragnęłam czegoś więcej, dlatego w tym roku chciałabym zostać dyplomowaną wizażystką! Pamiętam ten dzień kiedy wzięłam pierwszy raz pędzel do ręki, dużo ćwiczeń, samozaparcia i radość, czułam się jak Da Vinci. W tym roku mam w planach dalsze rozwijanie się, oddaniu się w 100% temu co kocham :) sport i wizaż to jak dwie połówki składające się w jedną całość. Poza tym za niedługi czas wraz z narzeczonym zalokujemy nasze kuperki w nowym mieszkanku, już nie możemy się doczekać!
    Rok 2015 będzie moim rokiem! Rokiem pełnym zmian! 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako: Justyna Łuczka
      na fb lubie jako: Justyna Łuczka :)

      Usuń
  37. Obserwuję blog jako Magdalena Uroda
    Lubie na FB jako Magdalena Uroda
    W nowym roku postanawiam więcej udzielać się charytatywnie niż do tej pory. Szczęście i radość ludzi, którym niesie się pomoc jest bezcenna :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię jako Sabi S.
    Obserwuję jako Sabi S.
    Udostępniłam jako Sabi Sabi
    A w Nowym Roku ani nie schudnę, bo ważę tyle ile chciałam, palenia nie rzucę bo nie palę. Tylko ogarnę zasoby wszelakie, pokój zmienię trochę co by się lepiej funkcjonowało w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję blog jako Małgorzata Margo
    Lubie na FB jako Małgorzata Korniluk

    W Nowym roku postanawiam przestać suszyć głowę mojemu facetowi , ględzić, zrzędzić , smęcić , truć dup.. :) Chłop i tak ma anielską cierpliwość a mnie jak się mi włączają wypominki to rozkręcam sie na całego :) Od nowego roku zamierzam być bardziej "ludzka" - nie wracać do tego co było - bo jak mówią co było a nie jest nie pisze sie w rejestr :) i tej zasady zamierzam sie trzymać, choćby nie wiem co !! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje postanowienie to rozkręcenie własnego biznesu :)
    i zmierzam ku końcowi bo znam już datę otwarcia :D 11 luty !
    moje własne studio stylizacji paznokci, wizażu, będę miała także przedłużanie rzęs różnymi metodami
    bardzo chciałabym zostać instruktorką stylizacji paznokci oraz przedłużania rzęs i to jest takie postanowienie MAX na ten rok nie określiłam się jeszcze dokładnie z marką (paznokciową) ale to kwestia czasu :) natomiast wiem, że jeżeli chodzi o rzęski to postawię na Noble Lashes :)
    co więcej.. Nowy Rok to nowe zmiany stawiam na maxymalne szaleństwo iiii.. przeprowadzam się do zupełnie innego miasta, a mianowicie do Katowic co mnie tam niesie? :) MIŁOŚĆ :) oboje mamy już dosyć spotkań co 2 tygodnie i kursowania na trasie Białystok (ja) - Katowice (on) i tak na zmianę tak więc TAK przeprowadzam się do niego i FRUUUUUWAM ze szczęścia !! :)))


    na fb lubię Cię jako: Sandra Stolarczyk
    udostępniłam: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1572197336326154&id=100006077085070

    OdpowiedzUsuń
  41. Małgorzata Garczewska (czarnagwiazda25) moje postanowienie.. cóż moje życie wywróci się za niedługo do góry nogami ponieważ urodzi się mój synek :) a to moje 1 dziecko więc trudno mi coś przewidzieć. Moje postanowienie to dać rade trudom macierzyństwa a jednocześnie w miarę możliwości nie nie zapuścić, bo często widzę bardzo zaniedbane mamy a ja tak nie chcę... tak jak staram się dobrze wyglądać w ciąży tak będę starać się po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję: Ino1975
    Polubiłam i udostępniłam na FB: Anna Orzechowska

    A to moje noworoczne postanowienie:

    Moje noworoczne postanowienie - będę bardziej radosna, będę szukać pretekstu, żeby się z czegoś cieszyć :)

    Będę CIESZYĆ SIĘ pięknem otaczającego świata.

    Nie będę zawierać relacji tylko z ludźmi, od których mogę coś dostać. Będę CIESZYĆ SIĘ z relacji z ludźmi, którym ja mogę coś dać!

    Będę CIESZYĆ SIĘ nawet z najmniejszych sukcesów. One też zasługują na nagrodę. Choćby skromną. Kąpiel w wannie, zakup ciekawej książki, tabliczka czekolady też mogą mnie ucieszyć.

    Wczoraj to przeszłość, jutro - niepewność. Będę CIESZYĆ SIĘ z dnia, który właśnie jest. Tylko na to mam wpływ.

    Codziennie rano, w łazience, uśmiechnę się do mojego odbicia w lustrze. Nie będę się przejmować, jeśli zobaczę dodatkową zmarszczkę. Będę się z tego CIESZYĆ. Zmarszczki to znak czasu, znak tego, że mam coraz więcej życiowych doświadczeń, którymi mogę dzielić się z innymi ludźmi. Zresztą - mam wnuki. Chłopcy lubią moje zmarszczki. Prawdziwa Superbabcia ma zmarszczki!

    Nowy Rok będzie naprawdę radosny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Daria Olszak < postanowienie noworoczne to rzucenie palenia i duzo treningów w celu poprawy sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako Kejt Dżanik
    NA FB lubię Katarzyna Janik

    Moje noworoczne postanowienie - być systematyczna - we wszystkim - w czytaniu, w treningach, w piciu wody. Być konsekwentna w postanowieniach. I być szczęśliwa - tak po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję Adrianna Karpowicz
    Pod tą samą nazwą lubisiuję na fp'ach

    moim postanowieniem jest odłożyć 1500 zł na rosyjską niebieską kotkę oraz kupić podstawowe wyposażenie. A samego kota będę chciała zagościć najwcześniej w maju 2016 roku. Dlaczego najwcześniej ? bo nie jesteśmy w stanie przewidzieć czy miot będzie w maju czy lipcu :) Ale nie chcę brać wcześniej niż z początkiem maja. Powody osobiste :)

    udostęnienie https://www.facebook.com/adrianna.karpowicz/posts/579861565447731?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako Iwona R. Na FB jako Iwona Radkiewicz a co chcę zmienić ? Chcę po pracować nad sylwetką :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Biorę udział jako Asia Duczek

    Moje postanowienie...to więcej dystansu to pewnych spraw i przede wszystkim uśmiechu, wiary w siebie, bo chwilami mam wrażenie, że popadam w rutynę, depresję... :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako Patrycja Kurczak
    Na fb lubię jako Patrycja Karbowska-Dorosz

    Co chciałabym zmienić w Nowym Roku? Postanowienie małe, dla niektórych, zwłaszcza w kręgach urodowych, pewnie tak małe, że aż trywialne i śmieszne :) A ja.... chciałabym po prostu... nauczyć się malować :) Idealna kreska (bo każda próba jej namalowania kończy się fiaskiem), pięknie rozblendowane cienie (bo wychodza raczej plamy o niezidentyfikowanym kolorze) i idealnie wykonturowana twarz (bo to mi się marzy). Więc tak... moje marzenie niby malutkie, a jednak wielkie. Czy uda mi się je osiagnać? Oby! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Na FB lubię to jako: Anita Szczerba-Żołnierzak
    W Nowym Roku, tak jak w Starym chciałabym zmieniać wszystko co złe, bezproduktywne i zacierające obraz, na - dobre, owocne i prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...