wtorek, 24 czerwca 2014

Pędzle które chcesz mieć! Era Minerals / Party Look


makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

Jak wiadomo pędzli nigdy za wiele. Zwłaszcza jeśli poza malowaniem własnego lica malujesz klientki.
Ale nie zmienia to faktu, że jeśli masz kupić coś do własnego użytku szukasz pędzli najwyższej jakości.
Co jeśli poza genialnym włosiem i solidnym wykonaniem są jeszcze urocze?
Tak zaczynasz wariować i musisz je mieć.

Jeśli ciekawi was co urzekło mnie w pędzelkach Era Minerals czytajcie dalszy ciąg notki!



makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

Szukałam trzech pędzli. Idealnego puchacza do pudru, wielkiego miękkiego jak uszy NUN, którym wykończę makijaż na tyle dokładnie by nie machać pędzlem wielokrotnie, lecz nanieść na skórę delikatną mgiełkę  pudru.
Potrzebowałam pędzelka do poprawek w ciągu dnia, który zmieścił by się w mojej torebce- tak to miał być pędzel tylko dla mnie! Nie zamierzam się nim dzielić!
Zauroczona białym włosiem- z resztą jak większość zacnego grona parających się makijażem blogerek musiałam nabyć kolejny pędzelek do rozcierania z białym futerkiem.

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey


356N Blending Brush


Długość całkowita: 170,5 mm

Długość włosia: 15,5 mm

Średnica włosia: 6 mm

Włosie: naturalne, kozie

Cena: 25 zł

Trzonek nie za długi, nie za krótki, a samo włosie idealne do rozcierania  ponad załamaniem powieki. Włosie z kozy ma chyba w sobie to coś, dzięki czemu łatwiej rozcierać cienie, mam w zbiorach jeszcze jeden pędzel z tego surowca o nieco innej budowie i jak dla mnie jest narzędziem idealnym.

Po wielokrotnym myciu nie zmienił swojego kształtu, ani włosie nie zabarwiło się na kolory tęczy. Nie wysilam się zbytnio w trakcie mycia, nie nawilżam włosia odżywkami. Myję je zwykłym mydłem.

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

124N Powder Brush


Długość całkowita: 202 mm

Długość włosia: 47 mm

Średnica włosia: 22mm

Włosie: naturalne, kozie
Cena: 69 zł

Do tanich nie należy, jednak to mój najlepszy pędzel do pudru wszech czasów. Gęste, mięsiste włosie, miękkie jak uszy NUN. To jeden z ulubionych pędzli moich klientek- określany mianem miziacza.
Mam kilka pędzli do pudru ale to cudeńko jest niezastąpione. Gęste włosie idealną ilość pudru, a miękkość włosia sprawia, że omiatanie lica to czysta przyjemność.

Nie stracił ani jednego włoska, w odróżnieniu od moich pozostałych pędzli do pudru...

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

103S Kabuki Powder Brush

 Z tego co widzę nie ma go teraz w sprzedaży, wiec nie przytoczę wam specyfikacji, ani ceny. Jednak kosztował coś koło 40 zł.

Pędzel na grubym trzonku z włosia syntetycznego, ma wielofunkcyjne zastosowanie. Wybrałam go z myślą o torebce i poprawkach w ciągu dnia.
Co mnie w nim urzekło? Możliwość postawienia go w pionie na toaletce w domowym zaciszu. 
Co do wielofunkcyjności- nadaje się do aplikacji pudru- idealny do wgniatania pudru przy cerze tłustej do mieszanej. Czyli do kamuflowania rozszerzonych porów.
Włosie jest na tyle zwarte, ze można nim aplikować podkład mineralny- wykończenie przypomina air brush przy aplikacji na mokro.

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

Podsumowując na uwagę zasługuje jakość wykonania trzonków oraz opraw pędzli. Wszystko dopracowane. Białe trzonki  wyglądają uroczo wyróżniając się spośród posiadanych przeze mnie pędzli. Większość z posiadanych w moich zbiorach pędzli posiada czarne klasyczne trzonki.

Przez pierwszy kontakt z tymi pędzlami dopisuję do WishList kolejne pędzle. Jak cholera kusi mnie w tym momencie zestaw pędzli do oczu, oraz pędzel do podkładu mineralnego- nie posiadam w zbiorach pędzla zaprojektowanego stricte w tym celu- radzę sobie pędzlami do podkładu, które mam w zbiorach.
Oraz pędzel do konturowania.
Myślę, że w bliskiej przyszłości dokupię kolejne pędzle, rozpiętość cenowa pędzli nie sprzyja szaleństwu - ha w końcu najdroższy pędzel mam już w zbiorach, więc nie powinno być tak strasznie.

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

Twarz:
Era Minerals Fundation
Puder Fixujący Glazel
Bahama Mama The Balm
Rozświetlacz Cień z serii Hipoalergicznej Bell nr 80

Brwi:
ColorTattoo 

Usta:
IsaDora

Oczy:
Korektor Eveline Argan Oil Korektor 8 w 1 Light
Makeup Geek- Vanilla Bean, Glamorus, Mocha, Bada Bing
Era Minerals- J41, F34
Kobo Eyeliner w pisaku
Avon Super Shock Mascara

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey

makeup brush, mineral makeup,  Era Minerals, Makeup Geek, IsaDora, Eveline, Kobo, Avon, makeup, party look, brown smokey, wizaz,

Nie ma to jak robić zdjęcia na czas tuż przed wyjściem na imprezę. W sumie to nie mogę wyjść z podziwu, że udało mi się złapać to co miałam na powiece przy tak niewielkiej ilości podejść.





23 komentarze:

  1. Też przydałoby mi się kilka porządnych pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądają. Na razie męczę się ze swoimi staruszkami plus kilkoma chinolami (do blendowania jest nawet spoko, choć porównania nie mam), ale do pudru na pewno by mi się nowy przypadał. Jak znajdę już jakąś pracę to na pewno się zaopatrzę w jakiegoś puchacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jest genialny takiego puchacza nigdy nie miałam ogromny miękki i to mięsiste gęste włosie bajka

      Usuń
  3. pędzelek do blendowania kuuusi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajniutki jest chyba nawet lepszy od tego z kozy co mam z maestro

      Usuń
  4. Tan kabuki PrzesSłodziak:) jesli jest tak samo przyjemny w uzyciu jak wyglada, to warto! No i ten puchacz tez fajnie sie prezentuje, cena tylko lekko odstrasza:P Makijaz super, dodaje tajemniczosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego wielkoluda <3 Teraz i pędzelek do rozcierania męczę i po pierwszym użyciu - nono jest dobrze! Mam nadzieję, że i mnie ta koza się nie odkształci, w każdym razie po pierwszym, zwykłym praniu jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzależnienie od pędzli jest okropne :D Ale ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uzależnienie jest bezlitosne! ciągle czegoś trzeba :D

      Usuń
  7. a byłam pewna że to pędzle Glam Brush :D

    OdpowiedzUsuń
  8. makijażem mnie kupiłaś :))) Pędzelki bardzo mnie kuszą, podobają mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. makijażem mnie kupiłaś :))) Pędzelki bardzo mnie kuszą, podobają mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stonowane kolory a błyskotliwe :) zniewalasz jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Omiatanie lica to czysta przyjemność.. dobre ;) Ten do pudru mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny make up :) pędzle mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kabuki z takim trzonkiem fajna rzecz. Ja mam z minimalnym wręcz i wiecznie mi się turla po biurku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda, dodatkowo mają białe trzonki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...