czwartek, 2 maja 2013

Oliwa z oliwek w akcji

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz
Witajcie.
Jak wszyscy dobrze wiecie, oliwa z oliwek ma dobroczynny wpływ na nasz organizm. Wpływa na układ trawienny, a także na naszą skórę. Przyjmujemy ją zazwyczaj od wewnątrz, ale występuje także w wielu kosmetykach. Dziś chcę pokazać Wam dwa z nich które miałam możliwość testować dzięki rodzimej firmie Mentor. Jak się okazało mieści się ona kilka ulic ode mnie. Zapraszam na dalszą część wpisu.


Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz

Pierwszym produktem jest nawilżający, odżywczy balsam z oliwą z oliwek z kompleksem zapobiegającym starzeniu się skóry. Najpierw skupmy się na tym, co mówi o nim producent:

OLIVE OIL- Balsam Anti-Age 
Balsam nawilżający, odżywczy z kompleksem zapobiegającym starzeniu się skóry  Anti-Age .
Zalecany do każdego typu skóry.
Nasz produkt zawiera:
Kwas hialuronowy, który posiada działanie silnie nawilżające oraz zapobiega starzeniu się skóry.
Allantoinę – regenerującą, kojącą i łagodzącą wszystkie spękania i zgrubienia skóry.
Masło shea znane z właściwości regenerujących.
Witaminę E – posiadającą działanie przeciwutleniające i przeciwrodnikowe.
 Oliwa z oliwek – odmładza , odżywia / jest bogata w fosfor, potas i żelazo, a także witaminy z grupy B, prowitaminę A oraz witaminę C i E/ .    
Produkt o intensywnym działaniu nawilżającym, regenerującym, odżywczym. Koi i łagodzi wszystkie spękania i zgrubienia skóry.
Nadaje cerze zdrowy i delikatny wygląd. Chroni przed zwiotczeniem i wysuszeniem.  

Cena: 22,90 zł
Pojemność: 300 ml

Skład:
Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz


Moim zdaniem:
Balsam znajdziemy w plastikowej butelce z bardzo praktycznym dozownikiem który ułatwia nam dozowanie balsamu tuz po kąpieli, gdy mamy mokre ręce i nie musimy się trudzić z wydobyciem produktu, tak jak jest to w przypadku tuby czy pudełka, gdzie babramy się wkładając paluchy do środka. Produkt pachnie dość chemicznie i wcale się nie dziwię gdy patrzę na jego skład. Parabeny i parafina niestety królują w balsamie, co nie nastawia mnie do niego dość pozytywnie. Na szczęście produkt broni się swą konsystencją i działaniem, bardzo ładnie rozprowadza się po ciele i jednolicie wchłania. Nie mam uczucia lepkości po użyciu balsamu, a to wkurza mnie najbardziej w takich produktach, więc daję za to dużego plusa. Balsam świetnie łagodzi podrażnienia, skóra staje się miękka i delikatna. Bardzo dobrze regeneruję skórę na łokciach i kolanach, czyli tam gdzie jest najgrubsza i najbardziej skłonna do przesuszeń. Mimo moich obaw, produkt nie podrażnił mnie, ani nie uczulił. Dzięki swemu opakowaniu jest bardzo wydajny i starczy nam na długi czas. To co jeszcze się chwali, to nie testowanie produktów na zwierzętach. Cena także jest bardzo kusząca, za tak wielką ilość produktu.

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz

Drugim produktem jest nawilżający krem z kompleksem Anti-Age także z oliwą z oliwek. Krem jest o bardziej treściwej konsystencji, która zawiera dodatkowo masło shea. Ponownie przyjrzyjmy się najpierw temu co mówi o nim producent.

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz

Zapewnienia producenta:
OLIVE OIL- Krem nawilżający Anti-Age. Krem nawilżający, odżywczy z kompleksem Anti-Age  zapobiegającym starzeniu się skóry. Zalecany do każdego typu skóry. 
Nasz produkt zawiera:
Kwas hialuronowy, który posiada działanie silnie nawilżające oraz zapobiega starzeniu się skóry.    Allantoinę – regenerującą, kojącą i łagodzącą wszystkie spękania i zgrubienia skóry. Nadaje cerze zdrowy i delikatny wygląd.
Masło shea znane z właściwości regenerujących. Posiada naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB niszczącego skórę.
Witamina E – regeneruje, nawilża i odżywia. Ma działanie przciwutleniające i przeciwrodnikowe.
Oliwa z oliwek – odmładza , odżywia / jest bogata w fosfor, potas i żelazo, a także witaminy z grupy B, prowitaminę A oraz witaminę C i E/ i chroni przed zwiotczeniem i wysuszeniem.

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz


Pojemność: 300 ml
Cena: 19,90 zł

Skład:

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz

Moja opinia:
Tak jak już pisałam krem w przeciwieństwie do balsamu jest bardziej treściwy i wzbogacony o masło shea, dzięki czemu  chroni nas przed szkodliwymi promieniami UVB i opóźnia starzenie się skóry. Krem zamknięty został w plastikowym, okrągłym słoiku, z zabezpieczeniem przed niechcianymi wtykaczami paluchów. Dzięki temu mamy pewność, że nikt przed nami nie miał kontaktu z produktem. Krem stosowałam na miejsca takie jak kolana, łokcie czy ręce, czyli tam gdzie skóra po zimie jest przesuszona i potrzebuje więcej składników nawilżających i zmniejszających zrogowacenie i zgrubienie naskórka. Krem o zapachu lekko oliwkowym, bardziej mi podpasował. Mimo, że jest bardziej gęty, to także jak jego poprzednik ładnie wchłania się w skórę i nie pozostawia tłustej warstwy. Nie uczulił mnie i nie podrażnił mojej wrażliwej skóry. Stosuję go na zmianę z balsamem i myślę, że przyda mi się zanim jeszcze przyjdzie prawdziwe lato. Jedyny minus to wkładanie paluchów do pudełka, jakoś nie lubię tego typu opakowań, ale z drugiej strony mamy pewność, że całość produktu jest wydobyta i nie musimy przecinać opakowania. Czuję się nawilżona. No po długiej zimie to idealne rozwiązanie. 

Mentor Cosmetics, balsam anti-age, krem nawilżający anti-age, oliwa z oliwek, ciało, regeneracja skóry po zimie, wizaz

A Wy miałyście styczność z firmą Mentor, bo ja szczerze mówiąc nie znalazłam jej nigdzie na sklepowych półkach, a szkoda ponieważ mają także bardzo fajne mydła które wpadły w ręce Klaudii.
Jeśli chcecie zobaczyć więcej produktów tej firmy, polecam zajrzeć na ich stronkę klikając w logo poniżej


Pozdrawiam Was serdecznie -Aga.

10 komentarzy:

  1. nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również pierwsze słyszę o tej firmie , jednak oliwkowe produkty bardzo lubię :)
    Ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię produkty wyprodukowane na bazie oliwki z olliwek :) o tej marce jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam ;D nie slyszalam nawet o tej frimie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że nie tylko ja nie miałam z tą firmą styczności... jak spotkam to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam działanie oliwy z oliwek, ale tej firmy nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka pisałam przy okazji opisu mydełek, skontaktowałam się z firmą MENTOR Cosmetics. Oni nie sprzedają swoich wyrobów w sklepach ani marketach. Ich wyroby kupuje się z polecenia lub przez Klubowiczki-Konsultantki. Podobno dzięki temu mogą znacznie więcej z ceny końcowej produktu przeznaczyć na dobre jakościowo składniki produktów. Po zapewnieniach mnie (na piśmie w mailu) że nie wiąże się to z żadnymi obowiązkami zakupowymi ani opłatami , zarejestrowałam się w poniedziałek w tej firmie jako Klubowiczka.
    I tu szok ! Dostałam hasło i login do ich strony i zobaczyłam ceny dla Klubowiczek.
    Podaję przykłady: Ten balsam OLIVA - cena dla Klienta 22,90 zł a dla Klubowiczki 17,90 zł !!!! ( za 1/2 LITRA balsamu) Podoba mi się.
    Ten kremik Oliva Anti Age 300 ml dla Klienta 19,90 zł dla Klubowiczki 14,90 zł
    Co wy na to !
    Jeśli czegoś się dowiem to napiszę, jeśli chcecie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jeszcze jedno. Dziewczyna w Mentorze powiedziała mi, że jak wprowadzę do klubu koleżanki, to jeszcze dostanę jakieś specjalne bonusy. Tak więc jak byście się rejestrowały to plis .. podajcie, że wprowadzającą jest Teresa Rzeszowska numer klubowicza 7000485. Piszcie co chcecie wiedzieć to wam się dowiem. Stronkę mają www.mentor-cosmetics.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej firmie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...